22 Ocak, 2016

Hayata olan olumsuz bakış açımızı değiştirmediğimiz sürece, mutluluğu yakalayamayacağımızı anlatmak istiyorum. ilk işimiz, her sabah elimizde olanlar için şükretmeliyiz. Ailemizdeki yaşayanlar için, yürüyebildiğimiz için, dostlarımız için, bir mesguliyetimiz oldugu icin,başımızı sokabileceğimiz bir evimiz olduğu için… Aklınıza ne geliyorsa, siz kendi listenizi aklınıza getirin ve şükredin.
Ve asla umudunuzu yitirmeyin. Mazhar Alanson’un “Benim Hala Umudum Var” haydi açalım interneti bulalım şarkıyı;
Benim hala umudum var, isyan etsem de istediğim kadar
Güzel günler bizi bekler eyvallah dersin olur biter
Güzel günler bizi bekler eyvallah dersin geçer gider…
Sevgiyle, umutla ve aşkla kalın….
Kendinize iyi davranın

Hiç yorum yok:

Öne Çıkan Yayın

bu aralar ben...

Anladığım ilaç bu. şehir efsaneleri dolu hakkında neredeyse bir haftayı doldurmama rağmem hafif bir dudak kuruluğu ve yüz kurulugü yaptı ben...