24 Aralık, 2019

bu aralar ben...

Anladığım ilaç bu. şehir efsaneleri dolu hakkında neredeyse bir haftayı doldurmama rağmem hafif bir dudak kuruluğu ve yüz kurulugü yaptı bende. 

vucuttaki yağ üretimini düzenleyen ve içeriği a vitamini olan bir ilaç. 

bazılarınızın ya ulen sende amma yaptın için de a vitamını var ne olacak, vitaminden zarar gelir mi? 

size şu şekilde anlatayım gelir vallaha, 

çünkü bu ilaçta a vitaminin asiti var 

bir nevi kortizon desek yeridir. 

saçlar dökülüyor burun kanıyor, 

yıkılıyorsun anlayacağın. 

dudak kuruluğuya başlıyormuş bu durum ilk günde duduklarım kurumaya başladı ve kızarmaya başladım. 

sanki güneşte yanmışım gibi. daha başka bir şey yok. 

bu ilacın bu kadar çok yan etkisi ve zorluğu olduğu için avrupalı gençle ilac günlüğü veya ilaç kardeşliği diye çalışmalar yapmış.

 türkiye'de roaccutane (vs vs..ilac )  kardeşliği gibi bir safsata var ama o günlük mevzusu yok. 

ama olsaydı güzel olurdu en azından beni nelerin beklediğini bilir ona göre önlemlerimi alırdım. ahh ahh...

Hiç yorum yok:

Öne Çıkan Yayın

bu aralar ben...

Anladığım ilaç bu. şehir efsaneleri dolu hakkında neredeyse bir haftayı doldurmama rağmem hafif bir dudak kuruluğu ve yüz kurulugü yaptı ben...