21 Ocak, 2018

sinema önerisi

Amour / Aşk


İnsanın yaşlılığını bu kadar güzel anlatan bir film daha izlemedim..
tamam film çok yavaş pek sevmediğim bir tarz ama yaşlılık da ancak böyle anlatılırdı diyorum..
Karısının hastalanıp felç geçirmesi üzerine yatağa bağlı yaşaması,
kocasının yaşlı olmasına rağmen onu kimselere muhtaç etmemesi..
her sahnesinde kendi geleceğimi izliyor hissi veren bir film..
aklıma takılan tek soru ise ben de yaşlandığımda eşime karşı hala bu kadar sevgiyle davranacak mıyım..
gençken herşey güllük güneşlikken aşık olmak çok kolay,
iş zora gelince , yıllar geçtikçe, o yorgunlukla hala sabırla eşimi ilk günkü gibi sevebilecek miyim?
ya da tam tersi bu denli fazla sevilecek miyim ?

Hiç yorum yok:

Öne Çıkan Yayın

bu aralar ben...

Anladığım ilaç bu. şehir efsaneleri dolu hakkında neredeyse bir haftayı doldurmama rağmem hafif bir dudak kuruluğu ve yüz kurulugü yaptı ben...