19 Aralık, 2019

AKNETRENTE BAŞLADIM


            Yüzümde çıkan ufak tefek sivilceler vardı.

           Önceden imex gibi kremler,jeller kullandım ama tam olarak geçirmedi.
        
          Bugün doktora gittik ablamla. onun kontrolu vardi benimde kitle mi desem yumru seklinde sivilcemin iyilesmesinin gecikmesinin verdigi durumla bende gittim.
          
          60 uzeri yaslarinda babacan bidoktor ilk önce eski hastasi oldugumu sandi ama ilk kez gitmistim 40 mg. verdi.güneşe çıkma,havuza girme A vitamini iceren meyva sebzelerden uzak durr dedizaten  bu vitamini icerdiginden ilac dedi.güneş olduğu vakit dışarı çıkınca güneş kremini sürmemi istedi.ayrıca dudağımın kuruyacağını söyleyip yanında hametan diye bir krem verdi.roacouten,acnegen vs.hepsi aynı sadece bu daha ucuzmuş.yanında da bir tane klavuz verdi.klavuzda ilk 2 hafta hafif de olsa sivilceler artabilir diyor ama herkes de aynı etkiyi yapmaz.sivilce yoğunluğu ve cilt yapısına bağlı. 
                  
               şu an 2.gündeyim ..

              pancar gibi kizardi yuzum ..
              acaip kurudu dudağim cildim nemlendiriciyii saaatte bir kullanmama rgmen banamisin demedi  .

             Şu anda en iyi arkadaşlarım oldular Hametan ve Solante Acnes. Hametan müthiş rahatlatıyor, sürmeden önce ağzımı maksimum
 1-1,5 cm açabiliyorum, yoksa açıyor ve zorlayınca kanıyor. Ama sürünce sorun kalmıyor.
Solante Acnes olmasaydı hayat çekilmez olurdu, çünkü bir nevi vampir hayatı yaşıyorsunuz. 

          Güneş ışığı cildinize zarar veriyor, o yüzden çıkamıyorsunuz. Geceleri çıkmak zorundasınız ve dolunay zamanı akne adam oluyorsunuz!

        Burnumun içi çok kuru, kuru kan kabukları falan geliyor arada yoklayınca. Oraya da Hametan sürdüm 30 dk önce. Bakalım ne olacak. 
          sivilce yoğunluğu aynı 3-4 tane küçük aktif sivilce var.biraz da iz var. nedesiz moralim bozuk agladim agliycam gün gün ya da hafta hafta burda paylaşıcam. 
               allah yardimcimiz olsun
               cok zorlu bi tedavi sureci 😏

Hiç yorum yok:

Öne Çıkan Yayın

bu aralar ben...

Anladığım ilaç bu. şehir efsaneleri dolu hakkında neredeyse bir haftayı doldurmama rağmem hafif bir dudak kuruluğu ve yüz kurulugü yaptı ben...