03 Şubat, 2019

Güzel insanlar

"Güzel insan " aramak ile "İnsandaki güzelliği " aramak Arasında derin bir fark var

                                     Farid Farjad

       


 Güzelliği, estetiği ve paylaşımları hep takdir eden bir kişilik olmuşumdur. Takdir etmekle de kalmayıp hayran olmuşumdur hatta. Bir hüneri saatlerce k8pırdamadan izliyebilir, el örgülerini gördükten sonra huzur içinde "Tamam bundan daha buyuk zevk olamaz , artık ölebilirim, diyebilirim. 😊
     
tabi hayattan aldığım tek zevk dağa taşa bakıp iç geçirmekten ibaret değil. Genellikle tatlı ve güzel bir insan karşısında nutkum tutulabilir.😆
     
Takdir edersiniz ki bir kız olarak hem cinslerimin güzelliğini kabullenmeyi sevmiyorum. Hele ki herkesin ağız birliği yapmış olduğu güzel kadınlara takicak kulbum mutlaka vardirrr. Allah aşkına gidin de bakın, Adria Limanın gözleri çekik değilse gelin yüzüme tukurun .Ama dikkatli bakın bak,yakından , dikkatlice,iyice ,çok yakından .😃😊

        Ama gelin g9run ki yakışıklı bir erkek karşısında tüm bu ketumlugum ciddi cool kız edam bı anda yok oluyor. Eriyorum içten içe.. dedim ya güzelliği herzaman sevmişimdir.😆


                                (Jamarika sokaklarında poz vermiş fotoğrafçıya bu üç cocuk)

 


Hiç yorum yok:

Öne Çıkan Yayın

bu aralar ben...

Anladığım ilaç bu. şehir efsaneleri dolu hakkında neredeyse bir haftayı doldurmama rağmem hafif bir dudak kuruluğu ve yüz kurulugü yaptı ben...