04 Şubat, 2019

Ruyamda Uçus

                  Taşı bile yosun tutar demişler! Hakkaten de ne iyi söylemişler.Herkesin bi tamamlayıcısı, hatalarını düzelteni, tam dibe vurmuşken yardım edeni, rüyasında bile olsa uçurumdan düşecekken elinden tutup yukarı çekeni yok mudur..

En kaygan zeminlerde bile sen düşsen de onun düşmeyeceğinden ve seni asla düşürmeyeceğinden emin olup koluna girdiğin değil midir o sevgili insan.

                             Tıpkı şıpsevdi sakızlarında da söylendiği gibi,  "aşk; aynı şemsiyenin altında ıslanmamaya çalışmak" yada onun gibi bişi değil mi? Şimdi bide gerçek dünyaya bakıyoruz. Bizde şemsiyeyi o tutuyosa sen ıslanmaya mahkumsun.

               O yüzden sen sen ol kafandan bereyi, elinden şemsiyeni eksik etme sevgili ben. Ayrıca ben rüyamda uçurumdan uçuyosam elimden tutup çeken de olmuyo. Bildiğin düşüyorum. Ama yükseklik ne olursa olsun düştükten sonra kalkıp yoluma devam edebiliyorum neyseki. Malzemem sağlam demekki. Bide ben sıkça uçan ve ordan oraya ışınlanan bi insanım rüyasında.

        O yüzden uçurumdan düşerken bile kafam rahat, "amaaaan sonuçta uçabiliyorum, tam yere değcekken kollarımı açtım mı hop tekrar havadayım" diyorum. Her nekadar babannem "yavrum rüyanda uçtuğunu söyleme, sonra bidaha göremezsin öyle rüyalar" diye ilginç yaklaşımlarda bulunsa da taaa çocukluğumdan beri, benim düzenli uçuş mesailerim var.

 Ha bide rüyanın içinde rüya görmek diye bişi var, o hepsinden şahane.  Hani derler ya dünya yansa bi kalbur samanı yanmaz diye, aynı o hesap  😆😊



******






Hiç yorum yok:

Öne Çıkan Yayın

bu aralar ben...

Anladığım ilaç bu. şehir efsaneleri dolu hakkında neredeyse bir haftayı doldurmama rağmem hafif bir dudak kuruluğu ve yüz kurulugü yaptı ben...