13 Ocak, 2020

Aknetrentle 1 ay olmak uzereyken

      Bir haftadir grip mi desem soguk alginligiyla bogusuyoruz  guzel cekirdek ailemle sanki facia 😂

      yutkunma guclugu beraberinde burun ve göz akintisi  resmen bi hafta yataktan kalkamadim

     antibiyotik tedavisine basladi doktor yaninda ekstra agrikesici, surup, burun spreyi recete etti  tabii belirtttim  aknetrent kulladigimi da belirttim zarif hanifendi doktorum da tekrar hatirlatti heran ay kan degerlerine önemle  baktirmam gerektigini ..

      ayrica kabizla karsi karsiyayim bi suredir onada anusede hametam suruyorum gecer umarim

    Yuzumde sivilce vaziyeti durgun izleriyle beraber, gözenekler tertemiz  siyahligi yok, saclar kuru hic yyaglanmiyor eskisi gibi ... iistahsizligimdan hosnut degilim iste...

    Yuzumun kurumasina izin vermiyorum hametan,pirdolin losyon ve  bepantenin dudak koruyucu merhemi en iyi arkadasim 😂

    arada limon iciyorum

    ekstra bazen bemiks c ve b vitamin iciyorum

     annem sebze agirlikda beslenme uyguluyor tum ev halkina 😁eziyet edercesine 😋
   
    simdilik vaziyet bole bende
     sanki yolunda gibi

Hiç yorum yok:

Öne Çıkan Yayın

bu aralar ben...

Anladığım ilaç bu. şehir efsaneleri dolu hakkında neredeyse bir haftayı doldurmama rağmem hafif bir dudak kuruluğu ve yüz kurulugü yaptı ben...